sobota, 1 grudnia 2012

Włosowa matematyka - listopad



     Dzisiejszy post będzie typowo matematyczny, chociaż ja kurczowo bronie się przed tą dziedziną nauki to w tym przypadku będzie to dobry sposób na przejrzyste pokazanie Wam w sposób liczbowy co robiłam w danym miesiącu dla swoich włosów.
     To pierwszy post tego typu, ale z tego miejsca mogę Wam obiecać, że post tego typu będzie ukazywać się co miesiąc. Mam nadzieje że spodoba Wam się ten pomysł i zapraszam do analizowania :)

                                                                                                                                                              

Od zewnątrz:
Mycie włosów: 14x (przed każdym myciem zamiennie stosowałam olej bądź domową maskę o której pisałam TUTAJ, po umyciu maskę którą zazwyczaj lekko tuningowałam)
Olejowanie: 7x (olejek Khadi stymulujący porost włosów)
Farbowanie: 0
Płukanka z l-cysteiną: 1x (niestety więcej nie mogłam się przełamać, zapach mnie totalnie zniechęcił)
Płukanka lniana: 5x

Od wewnątrz:
Skrzypopokrzywa: 30 kubków ( +30 tabletek magnezu który należy uzupełniać przy piciu tego naparu)
Tran: 120 kapsułek (2x dziennie po 2 kapsułki)

Porost: niecałe 2cm

PODSUMOWUJĄC: Jak wiadomo początki zawsze bywają trudne, liczyłam na większy porost włosów jednak podtrzymam picie skrzypopokrzywy przez kolejny miesiąc, mam nadzieję że porost będzie większy tym bardziej że stosuję olejek Khadi który zawsze dawał mi lepsze efekty. Włosy zazwyczaj nosiłam spięte z dobierany warkocz tak aby uniknąć negatywnego oddziaływania czynników zewnętrznych. 

POSTANOWIENIA:
- Z dniem 1 stycznia zacząć kurację z Calcium Pantothenicum
- Wzbogacić swoją dietę o więcej warzyw, owoców i ziaren
- Przełamać się i wymyślić odpowiedni dla mnie sposób używania płukanki z l-cysteiną
- Opracować własną mgiełkę którą bez obciążenia będę mogła odświeżyć swoje włosy w ciągu dnia


Pozdrawiam, Malajka ;)

1 komentarz:

  1. 22 yr old Staff Accountant III Hamilton Nye, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Dowsing. Took a trip to Medina of Fez and drives a Allroad. skocz do tych gosci

    OdpowiedzUsuń