poniedziałek, 3 grudnia 2012

Ulubieniec miesiąca - listopad

                                                          ULUBIENIEC LISTOPADA                                                       

Listopad był dla mnie miesiącem w którym ciągle brakowało mi na wszystko czasu, próbowałam go jednak znaleźć dla moich włosów. W tym miesiącu na szczególna uwagę zasługuje własnie ten produkt.


OLEJ Z PESTEK ŚLIWKI


Skład: wysoka zawartość kwasów olejowego (68%) i linolowego (23%), antyoksydanty, witamina E.


     Zdecydowanie mój dotychczasowy ulubiony produkt do zabezpieczania końcówek. Pięknie nawilża moje końcówki zabezpieczając je przed mechanicznymi uszkodzeniami włosów, czasem niewielką ilość nakładałam na całą długość włosów i efekty były świetne. Przepiękny migdałowo marcepanowy zapach dodatkowo umilał mi jego stosowanie. Olejek stosowałam wszechstronnie, również jako dodatek do wszelkiego rodzaju masek. W każdym wydaniu efekty były zadowalające, włosy pięknie się błyszczały, były sypkie i miękkie w dotyku. Silnie odżywi również naszą skórę twarzy, szyi i dekoltu, idealnie nawilży również nasze dłonie i stopy.
     Olejek zamówiłam na stronie Zrób Sobie Krem w wersji 15ml (6,99zł) i przy takim ciągłym stosowaniu zużyłam go ok. 1/6 buteleczki.


A Wy stosowałyście już ten olejek? Dajcie znać. Pozdrawiam, Malajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz