czwartek, 25 października 2012

Dzik na włosy - czyli szczotka z włosia dzika Franck Provost

Podczas jednej z wizyt z Rossmanie w moje ręce wpadła szczotka z włosia dzika, do wyboru miałam dwie szczotki różnych firm jedna Be Beauty druga Franca Provosta, po dłuższych przemyśleniach (czy wogóle zda ona egzamin na moich niesfornych włosach) postanowiłam kupić szczotkę sygnowaną przez Franca Provosta (ok. 35zł).


Szczotkę próbowałam używać do modelowania włosów podczas suszenia jednak nie mogę sobie z nią poradzić. Przy rozczesywaniu włosów natomiast sprawdza się całkiem nieźle (oczywiście rozczesuję zawsze tylko suche włosy dzieląc je na partie). Po rozczesaniu włosy staja się miękkie i gładkie (lekko przyklapnięte), początkowo mnie to denerwowało jednak teraz znalazłam na nią sposób. Po rozdzieleniu włosów na partię i dokładnym ich rozczesaniu aplikuje na dłoń kilka kropli jedwabiu bądź olejku i delikatnie przejeżdżam palcami po włosach, następnie przeczesuje włosy grzebieniem o szerokim rozstawie i gotowe :)


Ogólna ocena jak najbardziej pozytywna, na pewno nie żałuję zakupu tym bardziej że już od dawna o niej marzyłam, a Wy używacie tego typu szczotek? Dajcie znać, pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Właśnie ją kupiłam w Hebe za 29,99zł :) pierwsze czesanie było przyjemne, bardzo delikatne. Jestem ciekawa jak będzie się sprawować w perspektywie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ją dzisiaj kupiłam w Rossmanie. Tyle że interesowała mnie płaska ale była tylko ta okrągła. No i taka kupiłam. Muszę się do niej przyzwyczaić jak i również do samego czesania bo jednak zupełnie inaczej cieszę włosy niż standardowe szczotki... Po pierwszym użyciu jestem zadowolona. Jestem ciekawa jak sobie poradzi z moimi świeżo umyte mi włosami, które po wyschnięciu zawsze są napuszone...

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 years old VP Sales Dorian Capes, hailing from Erin enjoys watching movies like My Gun is Quick and Kitesurfing. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Bronco. Wiecej Bonusow

    OdpowiedzUsuń