środa, 19 grudnia 2012

Co nas czeka w 2013 roku..

Robiąc mały przegląd prasy przy porannej kawie u mamy w pokoju natknęłam się na ciekawy artykuł w którym mamy dopasować swój kolor na podstawie daty urodzenia - i tym razem nie dowiemy się jaki mamy typ urody oraz jakie odcienie nam pasują, ale co przydarzy się nam w najbliższej przyszłości :)) Nie mogłam się powstrzymać żeby się tym Wami nie podzielić :)
Zazwyczaj sceptycznie podchodzę do tego typu zabaw ale bardzo lubię wykonywać takie testy w gazetach a Wy?

Oto i on:




Mój kolor to OPAL a Wasz? :)
Pozdrawiam, Malajka ;)

3 komentarze:

  1. złoty a horoskop zaleca mi powiększenie rodziny ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szkarłat.będę szczęśliwsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 33 year-old Software Consultant Elise Breeze, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Resident, The" and LARPing. Took a trip to Barcelona and drives a GM Futurliner. kliknij, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń