sobota, 15 grudnia 2012

Facelle - delikatne mycie włosów



Facelle - płyn do higieny intymnej dostępny w Rossmannie za ok 6 zł, idealnie nadaje się do delikatnego mycia włosów, jednocześnie pozostawiając je doskonale oczyszczone. Do tej pory stosowałam Baby Dream jednak nie sprawdził się on u mnie - sprawiał że włosy podczas mycia wychodziły w dużych ilościach, ponad to podczas mycia bardzo się plątały i pozostawiał je sztywne. Facelle ma kwasne pH a więc to co nasza skóra głowy lubi , dodatkowym plusem jest jego cena - za butelkę o pojemności 300ml zapłacimy ok 6zł.




                                                                              Skład:                                                                       



Skład jest niegroźny, nie zawiera żadnych składników które w wyraźny sposób mogłyby nas podrażnić. Początkowo miałam wątpliwości czy Facelle poradzi sobie z moimi włosami i ich oczyszczeniem szczególnie po cięższej masce na olejach jednak moje obawy były bezpodstawne - radzi sobie idealnie. Po umyciu włosy są puszyste i lekkie, a maski które do tej pory stosowałam wydają się teraz lepiej działać co jest jego zasługą. Płyn bardzo dobrze się pieni i jest ekonomiczny, a co najważniejsze nie wysusza skóry - stosuje go  czasem do mycia całego ciała.


A Wy używacie Facelle jako szamponu? Jak się u Was sprawdza, może macie jakieś inne produkty tego typu do delikatnego mycia włosów? Dajcie znać, gorąco pozdrawiam, Malajka ;)

6 komentarzy:

  1. Mnie też po BD wypadały bardzo włosy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety słyszałam właśnie wiele takich opinii na jego temat, ale facelle mnie uratował :)

      Usuń
  2. nie lubię go :( strasznie wysusza i plącze mi włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to bywa z kosmetykami - nie każdy nadaje się dla każdego :)

      Usuń
  3. Ja mam Intimelle, któremu jestem wierna i nie zmienie go na nic. Ma nawet lepszy skład od Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zwrócę na nią uwagę jak facelle będzie bliżej dna :)

      Usuń