środa, 9 stycznia 2013

Za długie włosy?

Bardzo często na blogach które czytam spotykam się z postami typu "włosowe inspiracje", uwielbiam posty tego typu jednak podczas oglądania tego typu zdjęć zauważyłam że niektóre włosy wcale nie wyglądają ładnie, wręcz szpecą ogólny wygląd kobiety. Oczywiście sama robię wszystko w walce o każdy centymetr bo długie,piękne,zdrowe i lśniące włosy to atut każdej kobiety, jednak i w tym przypadku "co za dużo to nie zdrowo".
     Najważniejszą zasadą jak zresztą we wszystkim to zachować umiar, nie dążmy ślepo do posiadania tak długich włosów jakie czasem nam się marzą, pamiętajmy że nie wszystkim wszystko pasuje, należy więc wybrać odpowiednią długość włosów do naszej budowy aby nasze włosy nas nie szpeciły a stały się esencją naszej kobiecości i pięknym atutem. Osobiście mam 163cm i doskonale wiem że włosy za pośladki niesamowicie skróciły by moja sylwetkę dlatego moim celem są włosy sięgające maximum do bioder (jeszcze długa droga przede mną...) ważną sprawą jest to abyśmy nie przekroczyły tej odpowiedniej dla nas granicy 

Prezentuje zatem zdjęcia które skłoniły mnie do napisania tego posta :)







A Wy też uważacie że i w tym przypadku należy zachować umiar? Macie jakieś włosowe cele związane z długością? 


Na koniec piosenka która od cały czas siedzi w mojej głowie, mam nadzieję że i Wam umili ten wieczór :) pięękna :)



Pozdrawiam, Malajka ;)

25 komentarzy:

  1. Nie podobaja mi się tak długie włosy. A ich struktura tym bardziej ( mega długie i falowane - jakoś mnie odrzucają). Zasłaniają całą sylwetkę, nie widać człowieka O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. To nawet nie chodzi o to jak się wygląda,ale o wygodę przede wszystkim. Mam długie włosy, a najdłuższa długość jaką posiadałam to za "pośladki" przy wzroście 168 ;) Włosy i ich długość to jedno...ale wyspać się trzeba porządnie, a zbyt długie włosy czasem wygodę podczas odpoczynku niestety uniemożliwiają. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt faktem z długimi włosami trzeba się nauczyć obchodzić, chyba każda z nas miała kiedyś chociaż małą chwile zwątpienia, w dodatku bad hair day że na myśl przychodziły tylko nożyczki :) wytrwałości, pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Czy tylko mi te zdjęcia skojarzyły się z postacią "cosia" z rodziny adamsów? ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. ble te pierwssze włosy widać że zniszczone i wysuszone na końcach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ele ekstrema. Myśle, że takie przypadki to kwestia pewnego rodzaju zaburzonego spojrzenia na samą siebie. Tak jak w przypadku osób z zaburzeniami odzywiania, które nie widza, że nie muszą być juz szczuplejsze (ale potrafią dostrzec u innych, że ktoś jest za chudy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje to już chyba pewien rodzaj zaburzenia, a może to chęć pobicia jakiegoś rekordu :))) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Takie długie włosy to już przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas na uczelni jest laska z takimi kudłami. Wygląda to ochydnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ble :( zapuszczam wlosy, ale długość za pupkę zwyczajnie mnie obrzydza, nawet jeśli włosy są zadbane, w moim przypadku do pasa to max :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem jak można zakrywać włosami pupkę. Wiadomo, że facet prędzej poleci na nasze kształty niż burzę włosów :)
      Kiedyś u Anwen widziałam jej zdjęcie, gdzie miała włosy tak jakoś do krzyża i ścięte w literę U a nie na równo. Ładnie podkreślały jej talię i pupę - wręcz od tyłu zwracały uwagę na te kobiece strefy :)

      Usuń
  9. Może ja, facet, wypowiem się na ten temat, bo to chyba bardziej nam mają się te włosy podobać ;) Jak dla mnie te włosy są genialne, najbardziej podobają mi się 2. od góry i 2. od dołu :) Jak dla mnie - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z ciebie burak, nie to nie dla takich cwokow jak ty kobiety dbaja o wlosy tylko dla siebie!

      Usuń
  10. moje są krótkie bo do ramion ale walczę o to by były do pasa mam 170 wzrotu,jeśli mi się uda to będę cala szczęśliwa :) twoje włosy po cięciu widać że odżyły .. ja moje co miesiąc podcinam poszło 5 cm od października no ale jak trzeba to trzeba ...pozdrawiam zapraszam do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 182 cm wzrostu, a długie włosy dodają mi tylko uroku. Sądzę, że dobrze bym wyglądała w bardzo długich włosach. Na chwilę obecną w 3 lata urosły mi z długości na chłopca do długości (hmm) pod biustem. Chcę by były do bioder max. Potem ciężko by mi się je myło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem tylko tyle...we wszystkim należy zachować umiar....

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim skromnym zdaniem im dłuższe tym lepsze, pojęcie włosów za długich jest raczej wtedy kiedy poważnie przeszkadzają właścicielce w funkcjonowaniu lub przy danej długości nie są zadbane. Umiar powinien być zachowany jednak nie widzę sensu krytykować kobiety z długimi włosami skoro są bardzo zadbane a właścicielce w nich dobrze :) Zdjęcie 2,4 i 5 widać że są zadbane i jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez jestem niska i zapuszczam wlosy tez tak do bioder. Uwazam ze nie wygladalabym dobrze w bardzo dlugich wlosach. Do bioder mi wystarcza. Jeszcze brakuje mi tak 15cm

    OdpowiedzUsuń
  15. włosy są częścią naszego ciała a my je tak po prostu obcinamy i wyrzucamy do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  16. 58 yr old Business Systems Development Analyst Winonah Fishpoole, hailing from Courtenay enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Acting. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 330 P3. sprawdz moje kompetencje

    OdpowiedzUsuń
  17. 29 year-old Librarian Deeanne Hegarty, hailing from Frontier enjoys watching movies like Melancholia and Calligraphy. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Jaguar D-Type. moja strona

    OdpowiedzUsuń
  18. 40 yrs old Assistant Media Planner Randall Candish, hailing from McBride enjoys watching movies like Nömadak TX and Polo. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Gurney Eagle Mk1. zobacz tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń