niedziela, 4 listopada 2012

ERILLA NUTRICARE - seria odżywcza

Będąc we wrześniu na wakacjach na śląsku natrafiłam na salon fryzjerki lovely look
Już kiedyś słyszałam o tym salonie jednak nigdy nie było okazji aby się tam wybrać, tak więc korzystając z okazji postanowiłam wejść i się rozejrzeć, aby zorientować w ich asortymencie. Słyszałam wiele dobrego na temat ich produktów a raczej firmy creattiva której produkty posiada właśnie ten salon. Skusiłam się więc na kupno szamponu i odżywki z serii odżywczej o której postaram się Wam pokrótce opowiedzieć.







GŁĘBOKO ODŻYWCZY ELIKSIR MYJĄCY 

Dzięki zawartości składników nawilżających, odżywczych i nabłyszczających skutecznie odbudowuje uwrażliwione włosy.

Rezultat:  
Włosy mają miękkość kaszmiru od nasady po same końce. 

Zawartość:    
Aktywna regenerująca formuła z WITAMINĄ C i z OLIWĄ Z OLIWEK. 

Pojemność: 250 ml

Cena: 79 zł






                                                                        Skład:                                                                        




JEDWABISTA MASKA ODŻYWCZA I GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA

Dzięki zawartości składników nawilżających, odżywczych i nabłyszczających skutecznie odbudowuje uwrażliwione włosy



Rezultat: 
Włosy mają miękkość kaszmiru od nasady po same końce

Zawartość:   
Aktywna regenerująca formuła z WITAMINĄ C i z OLIWĄ Z OLIWEK


Pojemność: 150 ml


Cena: 79 zł

                                                                          Skład:                                                                            



                                                                          Opakowanie:                                                                 

Proste, klasyczne i dość eleganckie, raczej nie wzbudziło u mnie żadnych istotnych odczuć. Opakowanie szamponu jest wykonane z dość twardego materiału co zapewne uniemożliwi sprawne rozcięcie butelki w celu wykorzystania pozostałości produktu.

                                                                             Zapach:                                                                      

Nienachalny, świeży, lekko cytrynowy, osobiście nie przypadł mi do gustu i kojarzy mi się z cytrynowym odświeżaczem powietrza.

                                                                            Działanie:                                                                    

Maskę stosowałam tylko razem z szamponem "eliksirem myjącym", celowo włosów nie poddawałam żadnym innym zabiegom aby uzyskać efekt tylko z udziałem tych kosmetyków. Na umyte lekko osuszone ręcznikiem włosy nałożyłam odpowiednią ilość maski na to czepek, i rozgrzany ręcznik. Trzymałam ok 40 minut, na podsuszone włosy aplikowałam niewielka ilość serum z TONI&GUY o którym możecie poczytać TUTAJ. Włosy zaplatałam w warkocz, bądź luźny koczek, na całą noc bądź na 3-4 godziny kiedy byłam w domu i miałam czas. Efekt był naprawdę fajny, włosy silnie nawilżone, sypkie, elastyczne, dobrze się rozczesywały, początkowo je trochę obciążała, jednak później zauważyłam że muszę ją po prostu dłużej spłukiwać dotąd aż włosy będą "skrzypieć". Ogólne działanie jak najbardziej pozytywne.

                                                                           Wydajność:                                                                  

Raczej dobra, produktu wystarczyło mi na 8 użyć, przy pojemności 150ml to u mnie standard. Kremowa konsystencja która bardzo odpowiada, pozwala na sprawną aplikację produktu. 

                                                                      Cena i dostępność:                                                           

Produkty dostępne są tylko z salonach Lovely Look które znajdują się w 17 miastach, gdybym zdecydowała się ich używać na stałe do najbliższego miasta musiałabym jechać ponad 200km. Za szampon o pojemności 250ml zapłacimy 79zł za maskę o pojemności 150ml również 79zł, co dla mnie wydaje się być dość sporo przy stałym używaniu.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. 32 yr old VP Accounting Ferdinande Worthy, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like "Awakening, The" and Whittling. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Mercedes-Benz W196. Teraz kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń