piątek, 9 listopada 2012

Gdzie Malajka kupuje produkty do włosów?

Jako włosomaniaczka mam to szczęście, że w mieście w którym studiuję znajduje się hurtownia fryzjersko - kosmetyczna. Każda wizyta w tejże hurtowni wywołuje we mnie ogromne emocje jako iż wizytę w niej traktuję jako podróż z nieznane... :)

EUROKOS jest jednym z największych w Polsce dostawców artykułów fryzjerskich i kosmetycznych. W ofercie posiadają ok. 9 000 artykułów fryzjersko-kosmetycznych obejmujących: preparaty, narzędzia, meble, wyposażenie salonów, galanterie, odzież ochronną i roboczą.
Wiele z nas po prostu zamawia kosmetyki przez internet, ja również zazwyczaj zamawiałam kosmetyki w ten sposób, jednak że od kiedy dowiedziałam się o istnieniu hurtowni fryzjersko kosmetycznej do której mam łatwy dostęp, natychmiast postanowiłam ją sprawdzić. Hurtownia w moim mieście wyposażona jest na prawdę w sporo produktów które do tąd były dostępne dla mnie tylko w internecie.
      Do hurtowni zazwyczaj wybieram się raz na 3 miesiące aby uzupełnić swoje zapasy, zawsze spędzam tam ok 40-50 minut aby dogłębnie przejrzeć wszystkie kosmetyki oraz ich składy które mnie interesują, zanim na coś się zdecyduje długo się zastanawiam czy tak naprawdę tego potrzebuję, często najpierw upatrzę sobie parę produktów przez internet i czytam o nich opinię aby wiedzieć mniej więcej czego mogę się spodziewać.

Oto moje ostatnie zdobycze do przetestowania:



Argande - maska nawilżająca do włosów cienkich, zniszczonych i suchych z olejkiem arganowym


















Scandic Line - bananowa maska do włosów łamliwych i trudnych do rozczesania
















Kallos - krem pielęgnacyjny do włosów suchych z wyciągiem z miodu













W najbliższym czasie na pewno pojawią się recenzje tych produktów :)


A Wy gdzie kupujecie produkty do włosów? Używałyście którąś z tych masek? Dajcie znać, pozdrawiam, Malajka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz