piątek, 2 listopada 2012

Olejek Khadi stymulujący porost włosów




Olejek Khadi zakupiłam na stronie www.helfy.pl (ok. 58zł) staram się używać go w miarę systematycznie wykonując przy tym masaż skóry głowy.
Czytając wiele dobrych opinii na jego temat od razu chciałam go wypróbować muszę przyznać że ani trochę się nie zawiodłam


                                                                         Skład:                                                                             


INCI: Sesamum Indicum Oil(Sesamol), Cocos Nucifera Oil(Kokosnubol), Ricinus Communis Oil(Castrol), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Rosmarinus Officinalis Oil(Rosmarin),Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Butea Monosperma (Palasa), Gunja Abrus Precatorius (Gunja), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Daucus Carota Oil (Karottenol), Cinnamomum Camphora (Kampfer), Vinca Rosea (Immergrun), Lanalool, Limonene.


                                                                             Opis:                                                                          

Olejek wykonany jest na bazie oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego.

Olej sezamowy  - wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce.
Olej kokosowy - odżywia włosy.
Olej rycynowy - przyspiesza wzrost włosów.
Amla - nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu.
Bala - wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność.
Olej z wyciągiem z rozmarynu - posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu.
Bhringaraj - działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie
Brahmi - nadaje sprężystość
Olej z nasion marchwi - odżywia włosy.

                                                                      Zastosowanie:                                                                   

Olejek stosuje mniej więcej raz w tygodniu, na moje włosy potrzebuję niecałą łyżkę stołową. Opuszkami palców aplikując olejek jednocześnie masuję skórę głowy przed ok 5-10 minut w zależności ile mam czasu :) resztę nakładam na długość włosów, tak na olejowane włosy zwijam z koczek i pozostawiam na całą noc.

                                                                         Działanie:                                                                       

Olejek świetnie wpływa na kondycję włosa oraz na ich wypadanie. Po ok 2 miesiącach (przy stosowaniu 1 raz w tygodniu) zauważyłam że znacznie mnie wypada mi włosów, oraz zmniejszyła się ich łamliwość. Włosy stały się błyszczące, nawilżone a ich porost faktycznie się poprawił. Olej ma dość intensywny kadzilany zapach, który mi osobiście nie przeszkadza i można się do niego przyzwyczaić. Czytałam opinię że u niektórych dziewczyn przy stosowaniu na noc brudzi pościel, ja nie zauważyłam nic podobnego.

Uważam że stosowanie tego oleju to naprawdę gra warta świeczki i z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest to najlepszy olej jaki do tej pory używałam.


Pozdrawiam, Malajka

3 komentarze:

  1. Witam , jaka jest cena tego olejku ? zaczęłam od wczoraj kurację z CP . Chciałabym aby włosy mi w mgnieniu oka urosły . Ponieważ koleżanka (fryzjerka) podcięła mi końcówki , miałam włosy na prawdę już dlugie , niestety za dużo podcięła i mam je ponownie do ramion , a czekałam bardzo długi czas aby mi urosły .Czytam twój blog przypadkowo , jak myślisz czy połączenie CP i olejku poprawi mój porost włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy są jeszcze jakieś odżywki ,wcierki itp . na porost włosów ? Jakbyś jakieś znała to byłabym zachwycona jakbyś podała nazwy i miej więcej ceny , abym mogła sie nastawić na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio trafiłam na sklep internetowy BOSCO DESIGN a w nim olejki do włosów .Super Znalazłam olejek z czarnuszki z serii Kardashian

    OdpowiedzUsuń