czwartek, 3 stycznia 2013

Lakier magnetyczny - Golden Rose

W roli głównej paznokcie mojej siostry która według mnie jest posiadaczką jednych z najładniejszych naturalnych paznokci jakie widziałam. Postanowiłam więc troszeczkę ją wykorzystać i pokazać Wam jaki lakier do paznokci z Golden Rose mam w posiadaniu.





































Lakiery tego typu pojawiły się już jakiś czas temu więc nie będę się rozwodzić na ten temat, a zatem pokazuje efekty :)




























Jak Wam się podoba ten sposób zdobienia paznokci? Używałyście kiedyś takich lakierów? Dajcie znać :)

Pozdrawiam, Malajka ;)

6 komentarzy:

  1. Dzisiaj kupiłam ten lakier:) Zrobiłam pierwszą próbę i jestem nim oczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem nim oczarowana, uwielbiam takie nowości :)

      Usuń
  2. nie używałam ale bardzo mi się to podoba :))

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji użyć.
    Moją uwagę zwróciły za to pierścionki! Piękne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  4. 56 year-old Human Resources Assistant IV Isahella Matessian, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Body of War and Baton twirling. Took a trip to Quseir Amra and drives a Defender. tutaj jest jego komentarz

    OdpowiedzUsuń