poniedziałek, 7 stycznia 2013

Włosowa matematyka - grudzień

Kolejny post z serii włosowa matematyka, przechodzę więc do analizy :)

                                                                                                                                                              

Od zewnątrz:
Mycie włosów: 12x - ( 8x Facelle, 4x Garnier Ultra Doux olejek arganowy i żurawina)
Maski: 12x - co każde mycie nawet po oleju zamiennie sklepowa bądź zdecydowany ulubieniec tego miesiąca maska lnia o której napewno pojawi się post
Olejowanie: 6x olejek Khadi stymulujący porost włosów
Farbowanie: 1x - Farba Color&Soin kolor 4N naturalny szatyn (niestety wybrałam na jasny odcień i szybko musiałam zafarbować ciemniejszym gdyż farba z odrostów szybko się zmyła i po tygodniu po farbowaniu ani śladu)
Płukanki: 1x l-cysteiną, 2x płukanka aloesowa (1l przegotowanej wody 15 kropli aloesu zatężonego 10x)

Od wewnątrz:
do 9 grudnia - 1 kubek dziennie skrzypopokrzywy
od 10 grudnia - rozpoczęcie kuracji z Calcium Pantothenicum - 4 tabletki dziennie = 88 tabletki
tradycyjnie cały miesiąc tran z małą zmianą - 2 kapsułki dziennie = 62 kapsułki

Porost:
W tym miesiącu jest to bardzo trudne do określenia jako że zazwyczaj porost najłatwiej jest mi określić po odrostach tak moje odrosty przez wybranie zbyt jasnej farby szybko powróciły do swojego naturalnego koloru. Jednak dzięki nierównej długości moich włosów a dokładnie mojej grzywce którą kurczowo zapuszczam i przy każdym myciu włosów spoglądam dokąd już sięga jestem wstanie powiedzieć że porost na miesiąc grudzień to 2cm.


POSTANOWIENIA:
- Rozpocząć olejowanie poprzez serum olejowe z sprayu
- Podciąć końcówki o 2-3cm
Z poprzedniego miesiąca: - Opracować własną mgiełkę którą bez obciążenia będę mogła odświeżyć swoje włosy w ciągu dnia

ZREALIZOWANE CELE:

- Systematycznie staram się jeść warzywa, owoce itp.
- Rozpoczęłam kurację z CP - z małym przyspieszeniem bo z dniem 10 grudnia
- Płukana z l-cysteiną została odsunięta na dalszy plan ze względów zapachowych :)



PODSUMOWUJĄC: Pielęgnacja moich włosów nieznacznie różni się od poprzedniego, poza rozpoczęciem kuracji z CP która już przynosi efekty. Jako że miesiąc grudzień przyniósł ze sobą wiele rodzinnych spotkań moje włosy przeważnie były rozpuszczone w przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca, przy czym nie zauważyłam przez to pogorszenia ich kondycji.



Pozdrawiam, Malajka ;)

2 komentarze:

  1. u... sporo tej witaminki łykasz O_o ja pozostaje wierna kompleksowi wit.B - nadmiar szkodzi, zwłaszcza, że ostatnio piję pyłek pszczeli - witaminy z grupy b gdy są spożywane razem lepiej działają na siebie (są lepiej przyswjalne przez organizm,

    pamiętaj, że skrzypokrzywa wypłukuje wit. z grupy B.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 yrs old Legal Assistant Cami Dilger, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Community. Took a trip to Harar Jugol and drives a Sportvan G30. sprawdz ta witryne

    OdpowiedzUsuń