piątek, 4 stycznia 2013

Zakupowe szaleństwo - Rossmann - Natura

Ten 2013 rok postanowiłam od razu zacząć od poprawienia sobie humoru, idąc tym tokiem myślenia bez zastanowienia wybrałam się na kosmetyczne zakupy.

Przedstawiam więc Wam moje "rachunki" :) 

Rossmann:

Olejek Alterra - migdały i papaja - 17,99zł
Maseczka Perfecta koktajlowa maseczka S.O.S na twarz i pod oczy  - 1,69zł
Zabieg regenerujący dłonie Perfecta maska + peeling - 2,49zł
Ziaja maska regenerująca z glinką brązową - 1,49zł
Apart kąpiel z olejkami eterycznymi  - 1,99zł
Wellness Beauty sól do kąpieli Kakao & jojoba 2,49zł

Natura:

Spa Aroma saszetka zapachowa do torebki - jaśmin - 1,49zł
Lakier do paznokci Rimmel kolor 500 caramel cupcake - 7,99zł
Puder rozświetlający Essence - 12,99zł
Green Pharmacy - olejek łopianowy z czerwona papryką - 5,49zł

Apteka:

Tran - GAL - 19,03zł























A Wy jak sobie poprawiacie humor? :) Pozwalacie sobie czasem na takie małe szaleństwo? :)

Pozdrawiam, Malajka ;)

6 komentarzy:

  1. Pewnie, że tak! Zakupy są najlepsze na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak! Zakupy na szarugę najlepsze! Ta maseczka ze złotem jest świetna, bardzo się z nią polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak udane zakupy:) Muszę w końcu zapolować na olejki alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie na olejki Alterry polowałam ale u mnie w Rossmanach niestety mały wybór bo tylko papaja i migdał, pozdrawiam :))

      Usuń
  4. 27 yr old Structural Analysis Engineer Ambur Saphin, hailing from Windsor enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Origami. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Diablo. czytaj

    OdpowiedzUsuń