piątek, 11 stycznia 2013

Domowe manicure

Dziś nie włosowo ale nadal kosmetycznie, nadszedł w końcu dzień w którym wypróbowałam zabieg regenerujący dłonie maska + peeling z Perfecty który zakupiłam podczas ostatnich zakupów w Rossmanie.

Tak więc na początku zmyłam moją czerwień z pazurków i usunęłam skórki, następnie według zaleceń wykonałam załączony peeling dłoni:






















Po wykonaniu peelingu nałożyłam maskę, dla uzyskania lepszego efekty włożyłam rękawiczki i tak trzymałam 20 minut:

Dokładnie spłukałam i wzięłam się za malowanie by uwieńczyć "dzieło" :)


Pomysł na pomalowanie totalnie spontaniczny i mało precyzyjny wszystko robione "na oko" :)
2 warstwy lakieru Rimmel, następnie od połowy paznokcia złoty Bell i top coat Essence :)
Oceniając "zabieg" Perfecty - szału nie ma, za to miał piękny cukierkowo pomarańczowy zapach, po za tym kosztował mnie niecałe 3zł więc nie żałuje, peeling był dość słaby jak na moje gruboskórne dłonie a efekt delikatnych dłoni uzyskamy równie dobrze smarując je grubą warstwą kremu, wkładając rękawiczki na minium 20 minut. Pomimo tego że nie zrobił na mnie wrażenia lubię tego typu kosmetyki, tym bardziej że nie wiele kosztują a bardzo poprawiają mi humor :)

Pozdrawiam, Malajka ;)

3 komentarze:

  1. 23 year-old Research Assistant III Nathanial Pedracci, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Coloring. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. aktualnosci

    OdpowiedzUsuń