poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kartka z kalendarza - między nowiem a pełnią

W "kalendarzu rodzinnym" który od kilkunastu lat gości na mojej kuchennej ścianie bardzo często można spotkać wiele cennych informacji na wszelkie nurtujące nas tematy. Z dniem 10 stycznia wyrywając kartkę z kalendarza na odwrocie czekała na mnie mała lektura która od razu przykuła moją uwagę.


Szczególnie informacja na temat wszelakich kuracji, kondycji organizmu oraz zdrowia włosów i paznokci wydała mi się dosyć interesująca, idąc za ciosem postanowiłam trochę poczytać w internecie na ten temat. 

Jak się okazuje faza nowiu najbardziej sprzyja wszelkim włosowym zabiegom i kuracją, aktualna faza księżyca to "po nowiu" a kolejny nów zagości około za miesiąc. 

Podaję stronę na której można sprawdzić aktualną fazę księżyca http://www.fazaksiezyca.pl/ 

Słyszałyście kiedyś coś na ten temat? Ja chętnie wypróbuje działanie jakieś kuracji podczas nowiu a Wy? 

Pozdrawiam, Malajka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz