poniedziałek, 18 lutego 2013

MIT - Malajkowe Inspiracje Tygodnia (I)


Ostatnimi czasy mocno opuściłam się z systematycznością postów - zamierzam jednak się poprawić i poświęcić Wam czasu tyle ile tylko jest to możliwe ;) Nowością która pojawi się na moim blogu będą cotygodniowe inspiracje włosowe które będą pojawiać się w każdy poniedziałek by nas inspirować i motywować na cały ciężki tydzień, mam nadzieje że wpisy tego typu przypadną Wam do gustu.

Tak więc przed Wami pierwszy MIT :) 

Jako pierwszą na tapetę wzięłam przepiękną sesje zdjęciową Lany Del Rey dla magazynu Madame Figaro która pozuje w stylizacjach rodem z lat 60-tych. Już jakiś czas temu zainspirowały mnie te hipisowskie fotki a jak Wam się podoba taka stylizacja?


















































Dajcie znać czy podobają się Wam tego typu posty, co sądzicie o Lanie Del Rey w tej wersji?

Pozdrawiam gorąco, Malajka ;)

4 komentarze:

  1. Podoba mi się komplecik na 6 zdjęciu.
    Poza tym za Laną nie przepadam więc mnie nie zainspiruje ;)

    A pomysł na cykliczne wpisy super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie ta sesja jest inspirujaca.

    OdpowiedzUsuń