piątek, 22 lutego 2013

Equilibra - aloesowy szampon do włosów


Dokładnie miesiąc temu wybrałam się do apteki w pobliskim mieście Dbam o Zdrowie w której miły aptekarz bez żadnego problemu sprowadził dla mnie na zamówienie aloesowy szampon do włosów firmy Equilibra. Już jakiś czas temu poszukiwałam delikatnego szamponu do codziennego użytku, po przeczytaniu paru recenzji i zapoznaniu się z jego składem postanowiłam go zakupić.

Skład:                                                                



                          Opakowanie:                                                

Standardowa buteleczka jak to zazwyczaj przy szamponach bywa, poręczna i zachęcająca wizualnie - jestem wzrokowcem więc to dla mnie dość istotne ;) 

       Dostępność:                                                  

Dostępny w SuperPharm jednak w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ta tych drogerii/aptek. Istnieje możliwość kupna przez internet na stronie www.doz.pl. Ja udałam się do apteki DOZ i istniała możliwość sprowadzenia tego szamponu w cenie 18zł / 250ml. 

Wydajność/Zapach:                                            

Szampon używam od miesiąca i zużyłam nie całą połowę przy myciu włosów ok 3-4 razy w tygodniu. Zapach dość neutralny, niedrażniący,świeży, bardzo przyjemny.

Działanie:                                                    

Bardzo długo szukałam swojego idealnego szamponu który spełni moje wszelkie oczekiwania i z czystym sumieniem mogę stwierdzić ze to właśnie ten szampon. Idealnie nadaje się do codziennego użytku, świetnie sobie radzi ze zmywaniem olei, dobrze się pieni, wystarczy naprawdę niewielka ilość. Świetny skład, bezpieczny dla naszych włosów, nie podrażnia skóry głowy. Początkowo się obawiałam gdyż spotkałam się z opiniami że po jakimś czasie u niektórych dziewczyn występuje łupież bądź swędzenie skalpu. Przez ten miesiąc w którym go stosowałam nie zauważyłam nic podobnego. Stosowałam go w różnych kombinacjach z wieloma maskami i sprawdza się równie dobrze, po samym szamponie włosy sprawiają wrażenie jakby nie potrzebowały już żadnej odżywki. Włosy są dobrze oczyszczone i się nie plączą, są błyszczące, miękkie i nie mam problemu z rozczesywaniem. Podsumowując jak do tej pory jestem moim numerem 1, niesamowita wydajność i działanie w jednym tak niepozornym kosmetyku :)

Stosowałyście już ten szampon?

Pozdrawiam, Malajka ;)

4 komentarze:

  1. o, może skoczę do superpharmu po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten szampon, mimo, że jest "mocniejszy" to mam wrażenie, że lepiej wpływa na moje włosy niż te wszystkie delikatne szampony :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze gdy byłam w Supher Pharm szukałam go, ale nigdy nie było. Za jakiś czas poszukam znów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego szamponu i dopiero teraz pierwszy raz się z nim spotykam. Ale jakoś mnie specjalnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń