środa, 13 lutego 2013

Akcja włosomaniaczek - Mania wcierania


Z dniem 5 lutego ruszyła akcja pt "Mania wcierania" której pomysłodawcą jest Anwen. Akcja polega na wybraniu jednej dowolnej wcierki i regularnie stosować ją na skórę głowy wykonując przy tym masaż głowy przed bądź po myciu włosów. Należało oczywiście wypełnić formularz podając swoją aktualną długość włosów a 6 marca zdać dokładna relację podając co w tym samym czasie jeszcze robiłyśmy (kuracje wewnętrzne itp). Ciesze się że w tej akcji bierze udział nas tak dużo, bo prawie 700 włosomaniaczek! :)
Jak dla mnie to niesamowita motywacja w stosowaniu Kozieradki której zapach nie należy do najprzyjemniejszych ;)

Malajka

Aktualna długość włosów:
 - 48cmGrzywka - 24cm

Wcierka - Kozieradka - ok 3 razy w tygodniu na noc przed myciem 

Od kiedy zaczynam - 06/02/2013

Standardowy przyrost - 1,5cm



A Wy bierzecie udział w tej akcji? Stosowanie wcierek przynosi Wam efekty?

Pozdrawiam gorąco, Malajka ;)


4 komentarze:

  1. ja nie biorę, pewnie brałabym udział gdyby jej blog był taki jak kiedyś a teraz bardzo rzadko już tam zaglądam...



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział i wcieram Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie biorę udziału ale od jakiegoś czasu nacieram się Jantarem i efekty są ekstra. Kozieradka będzie następna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie wcieram bo nigdy nie widzę żadnej różnicy :) ani po olejach ani wcierkach :)

    Pozdrawiam

    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń